10:27

jag kör en fuling och beger mig till hudiksvall med den bättre lasten: sanna och simon och jag skyller på lönen. MEN NU DU igår var det ju första advent, snart plingar det lite extra i min puls. och julefint och mysigt är det ju hemma hos mig redan så jag är bara allmänt snäll. och ja, julskyltningen igår och vi gick skyltbingon (jag, simon, syster, jimmy, vincent, pappa och ulrica) och vi vann 100kr som jag och simon sedan gick på ergyns för att kunna äta upp, bättre blir det sällan.

men nu ska jag sätta fart, men för att få er lika glad som jag - klicka fram till 05:48, jag dör varje gång han puttar håkan i snödrivan! http://www.youtube.com/watch?v=hbH6wQc2BZI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0