11:33

sitter hemma ensam efter att simon just flugit sin väg efter en mysig gårkväll med film och mest en massa glass, löv that and löv him. nu har jag just ätit frukost och ni kan ju gissa vad? precis! fil + havrekli + müsli + kanel + äpple = världens bästa och godaste frukost. så nu tänker jag vara mätt fram tills då vi ska äta något annat fruktansvärt gott, något som heter grekisk pytt och innehåller fläskfilé, feta, oliver, potatis, vitlök, lök och massa andra skadat goda tillbehööör, sen ska allt det in i ugnen! och nu när jag ändå håller på att babbla om massa intressanta saker så kan jag fortsätta med att säga att ikväll ska jag till hudiksvall och hänga med min gamle vän johan brolin, sköj.

(det enda som fattas nu är DAGENS OUTFIT så är jag fulländad i "intressanthet")


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0