13:11

tid till att kliva upp nu tyckte jag, trots att kvällen slutade kl 7 på morgonen i min säng. men det var trevligt, men mest bara hemma hos sanna om jag ska vara sann. hon, jag, lillill och sandra!







och lillill, jag förlåter dig trots att du lura ut mig till nordsjö mitt i natten.

idag/kväll vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till, det visar sig med tiden antar jag. skulle helst äta frukost först känner jag, ganska tomt. fast igår hade jag det gött - vräkte i mig naturgodis för 50kr. var nå fruktansvärt hungrig efter body attacken igår, som var jobbigare än vanligt och det resulterade till pillerknapring resten av natten för jag hade ett knä som ville dö tillsammans med mig... TSSSH vad gnällig jag är nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0