13:21

AJ. mitt sidfläck har otroligt ont idag efter ett jobbigt pass core igår, då man på någon höger skulle ligga på rygg med armarna rakt ut och sedan få upp knäna till armbåge i samma liggande position. allt "där på sidan" ville liksom inte med så allt klämdes och idag känns det. sen direkt efter blev det ju body combat så nu har jag lite extra ont - and i love it.

känns även skönt att det blir helg lite snabbare för mig nu, då det inte blir någon kurs imorgon, jag glider. så imorgon ska jag äta lunch på kina (den enda riktiga kinarestaurangen vi har, den i gamla stan) med mamma, mormor, morfar och lillesyster med respektive. jag har en känsla av att den glada mannen i kassan har saknat att ha mig där, saknat att le så där som han gör när jag kommer in. MIKAELA + kinaMAT = SANT...
äh nu ska jag läsa ut min bok (HILLEVI WAHL kan hon) sen ska jag traska ner på ljusdal för att söka efter ett par nya träningsbyxor, så om någon är sugen så har jag ett par till salu!

               hej då, nu drar jag.....


Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Mä, varför har inte jag och Vincent fått någon inbjudan? :p

2010-11-04 @ 16:13:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: sophie

men din lilla bloggtönt! länka mig rå, så länkar jag dig rå!



puss!

2010-11-05 @ 00:45:12
URL: http://vardagskatastrofer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0