15:16

oj, vilken dålig karaktär jag har. idag när jag var ledig från kursen hade jag tänkt att göra de allra viktigaste sakerna som att JULstäda mitt rum, söka praktik och andra vuxensaker, men vad gör jag ist? eller jo visst, en vuxensak hann jag med och det var att lämna tillbaka hillevi wahl på biblioteket. när jag var där insåg jag hur mysigt det var att sitta ner och läsa, eftersom jag visste att min katarina von bredow pocket låg i väskan och brändes. hur som helst tänkte jag att jag kanske kunde unna mig några sidors läsning och ja, tre timmar senare eller lättare sagt 145 sidor senare börja jag knalla hemåt.

nu är jag som sagt hemma och orkar fan inte städa, inte ens för julens skull. ont som tusan i knäet så det blir nog lite vila från träningen (efter ikväll och fredag) för ikväll blir det pace och imorgon är det faktiskt body attack som står på schemat and i wouldn't miss it for the world, men det skulle vara lite skönt att ligga på latsidan en kväll! och du, 43 dagar kvar till jul.


en bild från förra julen, rätt oskönt med tjejen i kulan? och ja jag vet att jag tjatar om jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0