15:42

jag insåg ganska snabbt igår, då jag och simon gick hand i hand i vinterkylan att det endast är 8 dagar kvar tills min chokladjulkalender kan påbörjas och just då klämde jag nog hans hand lite extra hårt. ännu bättre är det att i mitt hus har vi börja adventspynta - rött och vitt i ett hus som är mitt! nu är det bara bra saker att se fram emot och ännu gladare blir jag om jag skulle kunna få ett jobb imorgon, arme gode gud.

idag försov jag mig väldans mycket, eller snarare 1 timme. började kl 9 och jag vaknade 9:43 och sprang upp ur sängen, drog på mig kläderna och körde några ynkliga hårnålar i håret och sprang ner. och trots att jag ser mig själv som relativt tränad så höll jag på att dö när jag var framme eftersom det absolut inte fanns någon tid för att inta lite müslifrukost. så hela dagen idag har jag i princip bara tänkt på simons varma och väldigt stora säng.
men nu ska jag i alla fall ta mig i kragen för snart har jag ju gympa med mina kära små tanter - som jag fortfarande inte utvecklat ett julpass till, oj oj och oj.


Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Ja nu är det nära :D

2010-11-22 @ 17:58:05
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Sanna

svar: i know, men den har jag betalat nu, så nu kan jag shoppa mer :p

2010-11-22 @ 18:38:45
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0