16:18

sitter hemma, förväntansfull som få - vem kör hem bilen? fortsättning följer.....

har i alla fall haft en hanterbar dag på kursen idag (handelsinriktad) och imorgon blir det bara halvdag, så mina mungipor sitter väl någonstans vid öronen skulle jag gissa på? utan att kika i spegeln såklart. men nu sitter jag hemma och väntar lite, funderar på att uppdatera mitt befintliga CV och göra mig lite mat, kl 18 är det ju ledarpass.
igår hade jag det mysigt med min pojkvän, efter att jag städat klart åt min gamla tant, som råka låsa in sig själv på toaletten och blev väldigt upprörd - puss på dig. i alla fall så köpte vi litervis med glass, sås och strössel och hyrde filmen: the girl next door. alltså inte den där komedin från typ 1398 utan den relativt nya filmen. har ni inte sett den så ska ni passa på, kan inte säga att den är bra med tanke på att den är verklighetsbaserad, för det skulle nästan kännas som om jag uppmanar händelserna i filmen. men om ni inte sett den så se den.


för er lite mindre snabba människor så poängterar jag utseendet på filmen
så slipper vi eventuella missförstånd.


BUU-UUu


Kommentarer
Postat av: Sanna

usch, den där såg jag för länge sedan. hemsk film!

2010-11-16 @ 15:29:53
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0