1O:43

uh, sitter i datasalen och gör något så fantastiskt okul. men nu är det fredag så det känns bra, dock fick jag just reda på att vi kommer gå utbildningen hela vägen fram tills den 23/12 - pung.

igår köpte jag glass, jag och mannen i mitt liv! sen så drog vi ner på pace vid halv elva och tränade, bastade efter det och det tog sån tid så dom hann slå av strömmen och hela fadderuttan, men lätt värt. men som känt så är det skitjävla svårt att somna direkt efter att man tränat så jag var bra nog trött idag när jag skulle upp. men har en massa att se fram emot: syster, jimmy och mosters guldklimp vincent kommer upp till ljusdal idag och stannar HELA helgen. det innebär en helhelg med vincent och ett trevligt sällskap på julskyltningen som äger rum på söndag, även FÖRSTA ADVENT! oh vilket barn jag är, kan inte hjälpas.

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

<3

2010-11-26 @ 13:49:31
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0