2O:35

just kommit hemifrån body pumpen så nu sitter jag och äter fil med havrekli och kanel, vilket har blivit ett beroende! gaahs vad gott det är, testa det. plus att havrekli är bra för magen för ni minns väl från filmen svensson svensson: ÄR MAAAGEN GLAD SÅ ÄR MÄNNISKAN GLAAAD.
mysig man det där som faktiskt inte gillar glass mer än mig, för det gör nog ingen.

det gick i alla fall tummen upp igår på sjuka-sjukan, cyklade så mina ben skakade. åkte efter det hem till min kära mamma (som är en av mina trogna läsare) och käka världens godaste thaimat, för det är hon verkligen bäst på. träffade min syster och världens bästa snorunge VINCENT, i löv him för mycket för mitt egna bästa tror jag. jaja nu ska jag läsa alla andra bloggar som typ: sanna, madelene, moa, keela, jensen osv, det är för många för att jag ska kunna erkänna. undrar om jag ska poppa popcorn samtidig?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det är bra det ;)

2010-11-02 @ 22:08:16
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: mamma

Puss på dig go unge!

2010-11-02 @ 23:12:37
Postat av: Madelene & Vincent

Han älskar dig också! :D <3

2010-11-03 @ 09:12:28
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0