07:40

Uppe med tuppen, eller jag börjar i alla fall 07:00 var dag men idag likt som igår var det bara att vända:

Ställer mig och lagar frukost vilket betyder havregrynsgröt gjord på mjölk och smör, så små och taniga dessa barn. Hur som helst, dukat och redo för servering och mamman i huset kommer och säger att Lea fortf. är sjuk och ska fortsätta sova, även August ska sova vidare och åka till dagis senare. Så då fick jag gå in till mig och ligger nu med telefonen intill mig och väntar på order inifrån, skoj.
SOV DÅ tänker ni men nej det fungerar ju inte så när man väl klivit upp, nu väntar jag på att klockan ska bli så pass att jag är ledig och kan ta den promenad som idag skulle ha varit min morgonpromenad. And by the way jag ska fan i mig komma hem i maj och så är det med det, pussar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0