08:36

Sitter och avnjuter mitt morgonté (det finaste på dagen.) och samtidigt sitter jag och kollar på en underbar bild som får mig jätteglad, brukar se på den då och då men inte för ofta få då längtar jag hem. Men snart så! Och idag när jag vaknade och gick in till huset så hade bestefar redan gjort frukost till Lea så det enda jag behövde göra denna morgon var att fixa disken och laga matsäck till Lea och så underbart. Solen skiner likt alla andra dagar och jag väntar på att jag ska ta orken dra på en löptur. Skiter nog i att köpa ett gymkort nu innan sommaren, ska ändå ha semester hela Juli och det går lika bra att träna utomhus nu i sommar. Så kortet som kostar 3000 nok/halvår får vänta en stund, svindyra äktenskap. Men nu ska jag lägga ner detta och göra något vettigt, fredag idag, en fin helg kommer nu!

Här får ni se världens goaste bild som jag nämnde:
moster älskade älskade systerbarn Vincent som firar 1år på sin nya cykel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0