10:43

Dagen än så länge har varit jättebra, har ju faktiskt varit vaken sen halv 7. August var lite småtjurig imorse som vanligt (hihi) och då fick jag och Lea gå till skolan och Cecilie väntade hemma med August eftersom han inte behöver vara på dagis förens senast kl 10. Så när jag kom tillbaka så lekte jag och August tåg och gud vad jag tycker om honom när han är så där mysig och glad som han var då. Så för ca 1 timme sen lämnades han på dagis glad och go och nu sitter jag och bloggar ska också passa på att gratta min fina goa morfar som fyller år idag! GRATTIS FINA MORFAR, var snäll idag så kanske mormor bakar dig något gott?

Fick också reda på att jag får 4 veckors ledighet i sommar, fullt betalt så det känns grejt! Inte för att det jag sysslar med nu är speciellt ansträngande heller? Oh vad livet kan vara fint ibland och som pricket över i:et så glassar solen även idag! Men hur ska jag tajma ledigheten då? Hur ser er semester ut i år mamma och pappa och alla andra? Vet i alla fall att jag ska glassa på P&L och det behöver tydligen inte vara på min semester om jag inte vill, för tydligen är jag så flink så jag får långhelg lite när jag vill - fina familj. Så när lönen kommer fixar jag biljetten och jag längtar så mycket och alla fina människor hem ifrån som ska dit, mjau. Nej nu ska jag göra något vettigt, ha det!



         


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja jag kommer ju att få ledigt hela sommaren och gud så skönt det skall bli. Får Janne ledigt så tänkte vi hälsa på dig några dagar i första veckan på juli. Vi åker ner till G-borg på Iron Maiden den 1/7 den 2/7 blir det Lisseberg och sedan den 3/7 Norge om Janne är ledig. Simon hänger på om han är ledig också :-) Hör av mig mer när jag vet hur det blir med Janne. kramiz

2011-04-14 @ 21:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0