11:44

Här har jag velat ha sol i flera dagar och ja, visst kom den. Men jag är glad att jag väger mina kilon annars skulle jag nog ha blåst hem till SVerige igen (synd att klaga) Men jag ska snart ta tag i nackskinnet mitt och dra benen ut genom dörren för ännu ett försök. Tänkte orka knäppa kort så ni får se hur fint det är här ute men kanske jag hinner se ett avsnitt till av sex and the city?

Och förresten vilka ska på P&L i sommar? jag har inte riktigt bestämt mig än men det skulle vara ett lockrent tillfälle till att få träffa alla fina, saknade själar igen - PUSS! Och en annan rolig sak, idag när jag loggade in på facebook fick jag se ett klipp på mosters babe som faktiskt kan gå runt själv nu, om några dagar fyller du 1 år Vincent lille och jag saknar dig...


         

Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

Helt galet! :) <3

2011-04-07 @ 13:58:31
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Sanna Löfstrand

Jag ska på P&L :) Hoppas du har det bra i grannlandet!

2011-04-07 @ 20:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0