11:44

Idag har jag hunnit med en massa och verkligen kännt att jag varit till någon nytta. Klev upp halv 7 och lagade frukost till barnen, försökte få Lea att äta frukosten på det vis jag vet att hennes mamma vill att hon äter men det märks att hon tror att hon kan lura mig, hon säger hela tiden: Mamma sier at jeg må... LURPOTTAN DÄR! Sen så tog jag dom till skolan och August var ovanligt söt idag och grinade inte när han föll rakt framstupa i skogen och så sa jag "god gutt" och så kollade han på mig och skratta. Huvudsaken han förstod men han skrattade nog lite åt min norska. Sen när jag kom tillbaka städade jag hela huset, ska säga att det är typ 10 rum i huset och tok för kort dammsugarsladd så jag fick byta uttag i varje rum! Sen damma jag och torka så nu luktar det rent och fint där inne. Skulle kanske städa här ute hos mig med när jag ändå håller på?

Ska i alla fall med Cecilie och handla idag, vet inte riktigt när sen hämta barnen och underhålla dom tills kvällningen och sen är det helg och ledighet. Men vad innebär det för mig när jag inte känner någon eller hittar här ute? Blir väl hårdträning och massa film! Har faktiskt lånat filmen The Odyssey av Kjetil och den gillar jag. Lagomt mycket mytologi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0