13:33

Jag och Simon träffades på ett märkligt vis, då det var via en kär vän till mig som egentligen hon hade ögonen på Simon och detta är då inget jag är stolt över, men det resultera i att vi blev tillsammans. Jag tog kontakt med honom av den anledningen att jag skulle fösa dom två samman, på mitt "sköt er inte själva" vis. Sen av en ren slump började min kära väninna även få upp ögonen för en annan kille och där hettade det till direkt men jag fortsatte hålla kontakt med Simon och det ena ledde till det andra så en kväll i December 2009 träffades han och jag och det kan ha varit den kallaste natten den vintern, barbariskt. Jag var frälst direkt kan man säga och insåg att jag måsta ta det med min vän och det var tufft, men det gick och ja idag är hon tillsammans med den där andra killen hon föll för (mjau.) Sen dess har det varit Simon, trots vår svaga februarimånad som vi fick till tillslut babe och imorgon kommer han äntligen hit och jag kan inte tjata tillräckligt om det så tygla er!

Bilden ovan måsta jag ta för att det var den första bilden jag tog på Simon, det var i mars då han och jag skulle spraymåla och laga min fina cykel som nu hans lillebror slarvat bort - fy anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0