14:13

Tog en promenad runt om i området med Kjetil idag och denna öliknande udde får mig att känna en sån enorm sommarlängtan. Ni ska få se alla bryggor och "badhus" som dom norra männen säger. Det är små stugor, likt lekstugor längst hela strandpromenaden och det är så sjukt fint redan nu så då funderar jag hur det är när sommaren kommer. Tycker synd om er som bara kommer få se det på kort för det är fan underbart fint här, trots att det är grått och kallt för stunden.

Familjen har i alla fall åkt iväg för dagen, jag kände att jag inte ville följa med för dom skulle till något litet barn som fyller 2 år idag så det skulle bli middag och grejer men jag tror jag tar ett steg i taget och väntar med släktträffarna lite. Så nu sitter jag i mitt rum och käkar musli och ska snart ut och gå igen, köpa godis kanske? Behöver kanske inte ens säga hur dyrt det är här, så folk som har godisförbud borde bosätta sig här ute. Puss till alla er i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0