15:18

Idag steker verkligen solen, kanonväder sen vi steg upp idag och det var kanske runt nio? Käkade frulle och begav oss ut, min man och jag för att upptäcka Nesodden och dess tang. Slutade med att jag ville testa en ny väg hem och vi klättrade på branta klippor ovanför havet och ett snesteg så... men det klarade vi fint då jag hela tiden sa "jag är född till att göra sånt här" för ibland känns det lite så. Visade också badstugan för Simon som jag la upp en bild på innan jag kom hit, en bild jag hittade på internet så när jag traska runt här i Norge min första vecka och såg stugan så flinade jag till lite, för det var göj. Men nu så ska vi duscha, lekt ute hela dagen med August och ikväll får familjen besök av vänner så då ska vi grilla igen och efter det ska nog jag och Simon sätta sig i mina utemöbler och skåla lite för det har visat sig att han och jag faktiskt är ett sådant par.



min bild:

internet:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0