17:03

1. det är 19 grader varmt ute, i skuggan. Klockan är 17:00 och man skulle kunna tro att det är juni i Norge. HELT JÄVLA FANTASTISKT. August är kry nu igen och inte imorgon men nästa dag så får jag återse min babe igen efter 3 veckor och 1 dag. Var är vår eloge? Inte alla som pallar med detta. Till middag idag ska vi äta räkor med massa goda tillbehör och röror, detta ute i solen såklart.

2. idag fyller min lilla pärla Vincent 1år och jag kan knappt tro det själv, det har gått väldigt fort. Satt och kolla igenom bilder på honom under årets gång och fy vad liten han har varit! Oh min lilla sockertopp ♥




                    och allt detta glädjer mig typ så här mycket:


Kommentarer
Postat av: Madelene & Vincent

<3<3

Och nu går han omkring här hela dagarna :D

2011-04-20 @ 08:33:59
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0