17:16

Idag har det varit supervarmt i Nesodden, tråkigt med blåsten annars skulle man nog kunna gå barbent! Så idag efter att jag städat huset gick jag vägar jag aldrig gått förr och det var mysigt, skönt att få en riktig promenad och efter det gick jag för att hämta Lea som inte var på sitt bästa humor och sura större delen påväg hem. Men inte gjorde det mig något för i telefonen hade jag Simon nästa hela vägen hem! Den där Lea vet verkligen hur hon ska få som hon vill, men inte längre.

Nu ska jag laga middag, Lea ska ha sleepover så jag väntar på att vännen ska komma för hon vill också smaka på min mat och som efterrätt får dom kladdkakan från igår, mums. Och till er där hemma önskar jag en trevlig fredagskväll medans jag gissar på att min blir lika tam som vanligt... men imorgon bär det äntligen av till Oslo för att träffa folk! Powerpuff?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0