18:31


             
För första gången sen jag kom hit känner jag faktiskt en viss hemlängtan, inte så att jag vill hem utan bara att jag saknar människorna där hemma och just nu är det så att jag saknar min pappa en massa. Jag börja tänka på när jag var liten och helgerna tillsammans med min syster hemma hos pappa, dom var bäst! Då vi besökte badhuset på fredagar och körde ikapp med glassbilen hem till storhaga och kollade på barnkanalen samtidigt då vi åt glass. Hur vi vaknade upp till ett dukat frukostbord och alltid hade han saker för oss att göra, det saknar jag nu - att få vara liten och ha en pappahelg.



         

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja det var tider det <3

Vi får återuppleva dom med Vincent ;)

2011-04-07 @ 20:14:47
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Jan Larsson

Saknar de ofta jag oxå!

Kram

2011-04-08 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0