19:42

"Jobbat" mest hela dagen, fri 2½ på 13 timmar och hade det varit på ett så kallat riktigt jobb skulle ni nog reagerat lite, men att passa barn är ingen barnlek. Det går nog an en helg att vara barnvakt men fy vilket ansvar det är så en eloge till alla föräldrar där ute. Men nu har jag den fördelen till att ha hand fina snälla barn som är uppfostrad men en gnutta bortskämda ;p

Men nu sitter jag i alla fall, funderar på om jag ska gå till Kiwi och handla lite godis? Får bli lite då det är skrattretande dyrt här ute. Tänkte på det igår när vi var ut och käka - 2 barnmenyer och 3 vuxna för 888 nok så det är väl typ 1020 sek och det tyckte dom var billigt och bra, typ. Själv ville jag sjunka genom jorden när jag insåg hur dyr min mat var... Förretsen, sett min nya kategori?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vaddå ny kategori? jag fattar inte!

puss

2011-04-04 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0