20:12

Vilken dag då. Planerade en promenad i solkskenet efter allt krattande men det hann jag inte med.
Ni skulle inte tro mig när jag sa hur stor trädgård dom har och alla dessa löv från i höstas - i can't belive it. Krattade fram till klockan 16 och fick då avsluta för att hämta Lea och hennes kompis på skolan. Sen väl hemma så lagades det pannbiffar, eller köttkakor (svenskt stavat) som dom säger här, mmh det lät väldigt gott med lite köttkakor till middag? Jag tror jag föredrar ordet pannbiff. August var så trött idag så hans ögon rullade när han satt och vänta på maten så han fick sova ist, dock är han väldigt vaken nu då. Vad har jag gjort mer? Jo jag har agerat elektriker och lite tekniker samtidigt då jag fixat och donat med en lampa och jag har ju faktiskt elektrikerblodd i mig så det fixade jag, dock glömde jag slå av huvudströmmen (IQ) och fick en rejäl stöt i handen, så nu har jag en aning ont.

Imorgon fredag så: storstädning och handling! Sen Oslo med rätta tjejerna, kommer bli gött.


Kommentarer
Postat av: mamma

Klant fia!

Biljetterna är nu överlämnade :-) så nästa vecka borde du få dom. kramiz go unge.

2011-04-14 @ 21:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0