20:51

Avslutar denna dag med att försöka skriva något intressant för er att läsa och jag ska göra mitt bästa. Måndag, bra start på veckan då det varit superjävla varmt och jag gick runt och glassa i linne idag, första gången i år. Hämtade en söt Lea och en väldigt söt och glad August vid 15:30 och gick hem igen, samma gjorde August som endast är 2 år och gick i ca 20 min utan att gnälla. Hemma serverades korv och skruvmackisar till barnen och svampsoppa till mig och Cecile och eftersom det är måndag så betyder det att Lea har sin balett så kl 17:30 traska vi upp till skolan igen och alla dom 20 min gick jag och sjöng väldigt högt för att reta Lea, hon hatar när jag sjunger. Haha men det är roligt att retas lite med henne för hon är så dålig på att vara sur för hon kan bara vara söt. Men när jag skulle sjunga kom jag på att jag inte kan så många låtar ändå, inte utantill så jag slet ut låten "home" så Lea börja springa tillslut. Jag tog det med en nypa salt och börja springa jag med.

Men efter att ha kommit hem, serverat gröt och diskat upp allt så sitter jag nu och glädjer mig över hur smart företag är med att marknadsföra sig genom Tradera och vilken fördel det innebär för mig att dom säljer sina produkter så där tusen gånger billigare. För nu har jag klickat hem ett par skor, kvarsittande prislapp och allt. Så ett tips: sortera bort allt begagnat och ta endast det som är i nyskick för på så vis hittar man guld. Det blev dessa skor, en jeansjacka och 3 klänningar.


Gissa priset?

Kommentarer
Postat av: mamma

snygga! Fanns det fler lika dana? Vill ha tarmen säger att jag vill ha! kramiz

2011-04-12 @ 14:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0