21:03

Haft en jätte fin dag idag, förutom att den började med att jag försov mig? Men annars så har det varit bra, förutom att August hade någon liknande kolik när jag skulle lämna han på dagis idag och jag kände mig typ sämst i världen? Men jag lovar att bortsett från det så har den varit bra. Varit och handlat och myspratat med Cecilie hela för/eftermiddagen och hennes yrkesknep fick mig att dra hela livshistorien så nu kan hon inte göra annat än att känna mig tycker man. Kl 15:30 gick jag och hämtade Lea och så busade vi hela vägen hem, I SOLEN! För ja det har varit sol i Nesodden idag, tro det eller ej. Sen när vi kom tillbaka var det dags att äta pannkakor som jag så duktigt stekt och käkade gjorde vi ute på altan idag för så varmt var det. Men bättre ska det bli!

Efter min stora insats så slutade jag vid 18:30 idag och hoppade in i duschen, tankade sex and the city säsong 1 och har under tiden sett filmen Maria Larsson's eviga ögonblick och den är lika fin och tragisk varje gång. Men nu ska jag hinna se ett avsnitt av SaTC innan jag har en dejt kl 22:00 på skype.

Kommentarer
Postat av: SOFIA

Hej där, hoppas du har haft en underbar dag i vårsolen?



Missa inte sista chansen att delta i tävlingen om fem fina smycken till våren.

--> http://sofiahanden.blogg.se/2011/march/tavling-1.html#comment



Ha en fin kväll! KRAM

2011-04-06 @ 21:19:36
URL: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0