21:35

    (idag är jag typ så här glad och jag ska berätta anledningen till det snart)


Jag har haft en jättebra dag idag, började men en härlig springtur och sen tillbaka till huset för att hämta barnen och tog en ännu längre promenad med dom så när vi var tillbaka var det dags för middag vilket vi åkte iväg till andra sidan Nesodden för att spise. Vi hamnade på något som jag närmast kan beskriva som Hembygdsgården hemma i Ljusdal men detta var klart mycket vackrare, synd att det var så dåligt väder bara. Ligger alldeles vid vattnet och har en fin klippstrand och änder som drar benen efter sig. Maten var ännu bättre, käkade and med en sjukt god sallad och ÄNNU GODARE rotmos som jag tror måste ha varit gjord på sötpotatis för den var verkligen mumma. Brukar inte vara så förtjust i rotmos men detta var första klass. Sen åkte vi hem och kvällen har spenderas med Lea ute i min stuga, jag målade hennes naglar och hon spelade på min dator.

Så ja denna dag bjöd på mycket glädje och det tackar jag för, ni ska jag somna till vänner och hoppas på en minst lika fin dag imorgon. Sköt om er tills vi hörs igen.
Och den största anledningen: Simon kommer eventuellt om 11 dagar, i love him.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad himla roligt att Simon åker över till dig. Vad glad jag blir. Kommer du hem i påsk så ta med Simon hit på långfredag och ät påskmiddag med oss. Madde och Jimmy kommer också. Ha det så himla bra, puss o kram

2011-04-03 @ 21:43:54
Postat av: HANNA

Taggad för en ny skolvecka? :D

2011-04-04 @ 07:54:08
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: Madelene & Vincent

:D:D:D <3

2011-04-04 @ 09:16:32
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så otroligt vacker <3

2011-04-15 @ 01:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0