22:44

Angående den nya kategorien, ni verkar inte riktigt hänga med? Till höger under alla inlägg kan ni se överskriften: Kategorier och där ligger min nya - HM och i den kategorien hittar ni bara fina saker.



Imorgon fyller i alla fall min fina Simon 20år och det firas med ett skypesamtal kl 00:01 så jag får sjunga ja må han leva i alla fall. Imorgon ska han även boka resan hit och det blir påskhelgen så jag kommer inte hem, ist så kommer min man hit i 6 hela dagar! SJUKT JÄVLA LYXIGT och jag har ledigt över påsk också så jag hoppas på att det blir jätte fint väder så vi kan gå långa fina promenader längst strandpromenaden så som man bara gör i filmer. För det är vad han och jag har tillsammans, kärlek som man bara vanligtvis kan se på film. Nu ska jag forstätta kolla på vänner.

Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

2011-04-05 @ 09:30:36
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0