23:42

Vill avsluta denna dag genom att säga att det borde vara olagligt att vara så här glad:

Min au pairfamilj har erbjudit Simon jobb här ute på Nesodden och det betyder att han kommer tillbaka hit om ca 10-15 dagar och åker sedan hem med mig den 20'de. Genom att säga det så kom vi genast in på den andra anledningen - jag kommer hem. Om exakt 21 dagar är jag hemma i lilla Ljusdal och ska få återse min familj och någon annan så sjukt saknad, hon vet nog inte om själv hur mycket jag tänker på henne och speciellt varje gång jag undrar vad klockan är.... snart ses vi bästaste Hägg. Och så blir jag glad över att jag har blivit brun och fin under sommarveckorna i Norge och jag är glad över att jag är i Norge och jag gillar norsk mat. Sist men inte minst så har jag även 45min sovmorgon imorgon! Gah vad livet leker ibland, snart är jag hemma hos far.


                      tagen från dagen då jag och Simon klättra på branta klippor i sommarvärme


Kommentarer
Postat av: Madelene

Vad har Simon fått jobb som? :D

Är det bara fram till den 20:de eller hela sommaren? :D <3

2011-04-29 @ 16:07:08
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Hägg

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!

2011-04-29 @ 17:23:16
Postat av: mamma

Vad underbart att höra att även Simon får arbeta så ni får vara tillsammans. Finns det möjlighet till förlängning för honom? Så du får ha honom där längre? Puss o kram

2011-04-29 @ 19:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0