23:55

Dålig uppdatering, noll intresseväckare men en skitnöjd tjej sitter nu vid datorn förförsta gången på många många timmar (om man bortser från min sjukt uppskattade skypedejt med syster Sanna)
Idag har det varit så där olagligt fint väder och dagen har tillbringas i Oslo med fina second hand inköp som jag får visa imorgon. När jag var hemma vid halv 7 så glassa solen här i nesodden fram tills 20-tiden och då gick vi in i huset för att äta väldigt god thaimat och efter mycket snack med min fina smarta au-pair familj så ska jag nu kolla på sex & the city för att sedan kunna sova för jag tror inte jag kan somna normalt längre? Men här lider vi ingen nöd inte.

Sak samma, snart kommer Simon! Söndag, måndag, tisdag och på onsdag smäller det. En annan sak som är roligt är att familjen vekar tycka att det ska bli minst lika kul som jag! Dom har även erbjudit han och mig en liten möjlighet i sommar men jag ska kanske ta och berätta det för Simon innan jag skriver ut här i bloggen vad det är. Andra fina saker: Emi kommer snart tillbaka till Oslo och det ska bli väldigt kul att få ha henne här ute, har fan inte träffat henne på ca 2 år nu så det känns kanon!
Men mest bäst är det att det snart är onsdag och jag har hunnit planerat lite småsaker jag och Simon ska hinna med, även familjen har gjort det då dom idag skaffa utemöbler till min veranda och Cecilie har köpt vin som jag och Simon ska sitta och smutta på ute i solen? Haha hon måste tro att jag och Simon är ett sånt par. Men något jag har bestämt att vi ska göra är att besöka en restaurang som heter Yaya's som ligger inne i Olso, det är en thairest. som är skithäftig, påminner lite om kho pangang i Stockholm! Så det blir nog en trevlig upplevelse och här får ni en fin bild från yaya's:

         


Kommentarer
Postat av: Madelene

Tell me :D

2011-04-17 @ 10:13:55
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: mamma

har det något med turkiet att göra? Vad otroligt mysiga "din" familj verkar vara gumman. Du har verkligen haft tur. Saknar dig kramiz

2011-04-17 @ 14:20:37
Postat av: mikaela.l

nej det har ingenting med turkiet att göra :)

2011-04-17 @ 15:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0