22:13

Vilken fin dag, har ni varit så där glad så ni skulle kunna börja gråta? Så kände jag faktiskt ikväll när jag avslutade en fullspäckad dag i Oslo genom att sitta hemma i Nesodden i familjens badstuga vid vattnet i solnedgången. Så klyschigt med solnedgång och vatten tycker ni men fyfan vad äckligt sant det är ska ni veta. Jag vill inte hem, inte ens nästan men jag önskar så att vissa människor var här hos mig det är bara det. Men ja nu släpper vi det, dagen började med att jag, Kjetil, Lea och August tog båten till Oslo och gjorde väldigt turistaktiga saker, kollade på fina saker och strösade runt i solen som bara gassade hela dagen! Sen kl 14:30 mötte jag upp au-pair tjejerna som fram tills idag har varit främlingar för mig, och jisses vilka fina människor. 19:30 satt jag på båten tillbaka till Nesodden då jag tog den fina promenaden till Flaskebekk och sedan ner till min fina gata: Strandpromenaden och där avslutade jag som sagt kvällen med kent i öronen.















Nesodden:



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad otroligt vackert det ser ut att vara. Hoppas vi får komma över en sväng i sommar och se hur du har det gumman! Älskar dig, puss o kram

2011-04-10 @ 11:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0