09:28

Oh jag förstår inte att det finns något som kallas sovmorgon, eller jo jag förstår men jag vet inte riktigt vad det är. Tänkte att jag skulle få känna på en sån nu när jag för första gången på 3 veckor får chansen till att faktiskt ta sovmorgon, när vaknar jag? Jo jag vaknar kl 7:04 och är hur pigg som helst, försökte ligga kvar i sängen och somna om men nej.... det liksom svider i kroppen av att ligga still. Så ist satt jag mig här, bestämt mig för att igen se om alla säsonger av sex and the city so here we go again. Kom även att tänka på att jag bara har 6 arbetsdagar kvar tills jag slutar jobba som au pair i Norge, blandade känslor måste jag medge. Kommer säkert gråta en skvätt sista kvällen, bu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0