09:45

Inte mycket att säga, torsdag idag och ska jobba hela dagen/natten och samma sak imorgon då jag är barnvakt år 3 barn. Mamman och pappan ska göra något helt otroligt då dom är inbjuden till kungahuset för fest (Haakon och hans fina prinsessa firar 10års giftemål idag) och som jag nämnt tidigare så känner pappan i familjen kronprinsen Haakon så ikväll är dom bjuden till balen. INTE VARJE DAG EN SÅNT HÄNDER, jag skulle nog aldrig klara av att äta middag med kungligheter och andra högt uppsatta samhällsmänniskor. Så det gör så att jag blir kvar här med massa barn, har lovat Lea pannkakor till middag och sedan muffinsbak. Känns som om jag kommer att somna tidigt ikväll.

Idag, fredag och lördag kvar sen är det en kort helg som gäller. Arbetsdag på måndag sen så åker jag tåget från Oslos sentralstasjon för sista gången (i alla fall på ett bra tag) på tisdag klockan 07:25 och befinner mig hemma i Ljusdal vid 18:00. Film med Tobias och c/o på kvällen är det som är planerat, dom har jag saknat. Mina fina grabbarna grus. Roligt att dom heter Tobias och c/o, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0