10:07

Det straffar sig när man är vaken för länge om nätterna då jag idag vaknar av att min ljudlösa mobil ligger bredvid mig i sängen och surrar, det är mamman som ringer och undrar vart jag blivit av? SATAN! Jag har försovit mig, 30 minuter. Springer ner till huset i endast en luvtröja och lagar gröt och matpacke, ellet matsäck på svenska. Springer sedan upp igen för att klä på mig och sedan i rask fart iväg till skolan tillsammans med Lea, jag var ett nervrak utan morgonkoffein och äcklig morgonmun. Tillbaka till huset, dammsuga och diska samt tvätt och diskmaskin men nu är jag ledig en stund och det slog mig för ett tag sen - detta blir min sista arbetsvecka, om 8 dagar är jag hemma fina människor. Men hur länge vet jag inte ens själv, känns konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0