10:10

Man blir tjock av att bo i Norge, eller ja kanske inte just MAN men i alla fall jag. Bor 1 mil från närmaste gym och inget körkort, tar jag mig väl dit är jag helt slut och till råga på allt så kostar det 6000 nok att träna där, väldigt jävla svindyrt, det blir nästan 3 kort på Pace! Jag har mitt hemmagjorda träningspass på kvällarna men efter 6 månader börjar det suga och jag börjar fuska, för mycket glass och för lite träning (jag som älskade båda lika mycket, fin balans) Så jag längtar tills jag kommer tillbaka till Sverige och bosätter mig i en stad med tillgång till ett helt jävla awesome-gym där jag ska bo, inte vara tjock nå mer. Men tills dess så ska jag sluta gnälla och även nu dra ut på en springtur, för jag börjar inte jobba förens kl 15:00 igen och det känns finfint. Dock har jag hunnit bakat 2 äppelkakor till familjen, gjort frukost och matlåda till barnen och städat nedervåningen.

BTW min dator gnäller över att mitt ljudkort är cp, så jag kan inte spela upp ljud på datorn... Någon sån där fin datanörd som vet vad jag ska göra, för jag vet absolut ingenting om datorer då jag ständigt löser alla mina problem genom att antingen trycka ctrl + alt + delete, eller starta om datorn (men nej det fungerar ju inte nu) HJÄLP MIG DÅ. Ganska värdelöst i Norge utan ljud, musik och film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0