10:11

Haft en helt sjukt bra helg, den bästa och den sista (hur kan det vara så passande?) Jag ska berätta mer om den senare när jag har ork och tid för nu är det sjukt mycket jag måste göra innan hemresan imorgon. Gud som haver, aldrig har det regnat så mycket som det gör nu och självklart var det den morgonen jag skulle gå med August + vagn till dagis och det betyder den långa vägen runt. Blöt som musslan på 10 sekunder men nu är jag tillbaka och bytt från blöta till torra, myser med grabbarna MAX och LARS.W and always remember folks: aspartam is the shit (dock inget som pappa sa)



Kommentarer
Postat av: Mamma

Ska vi ta en lunch i gamla stan torsdag el fredag?

2011-08-29 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0