11:05

Det skaver för fan, nu är det tur för mig att Daniel Adams-Ray finns. Han har mycket vettiga saker att säga och om 2 veckor är jag praktiskt taget "hemma" igen så oh, nu ska jag fokusera på något vettigt... kaffe kanske? Men innan så ska jag visa vad min andra kreativa syster har lyckas med, denna syster är min riktiga syster som heter Madelene Larsson och hon har gjort en säng till min älskade systerson Vincent. Hon har gjort mycket saker faktiskt, köper saker på loppis och liknande sen så gör hon om dom - mest i shabby chick stilen. Eller som jag säger: Kardemumma.

"Jag slipade ner hela sängen, tvättade med målartvätt, grundmålade, målade med lackfärg 3 ggr och sen använde jag mig av väggdekor som jag sen sprayade på så att det verkligen sitter"

 

 

(en miljon på banken men ingenting att leva för)


Kommentarer
Postat av: M & V

<3<3



Men bakpulver i paj? Det har jag aldrig hört talas om? Är det inte äppelkaka ni gör eller nå? :)

2011-08-15 @ 15:18:29
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0