15:13

Vill bara meddela er om att jag tagit ett beslut gällande vad jag ska göra nu efter Norge, haft lite att välja mellan: Ljusdal, Spanien, Gävle och Trollhättan och jag väljer Trollhättan. Kommer att flytta ner dit i mitten av september och vi får väl se hur det slutar, det känns i alla fall bra. Kommer också ha lite mer än 2 veckor hemma i äckelpeckel-Ljusdal men som råkar locka eftersom jag har familjen och vännerna där. Så efter en kort semester packar jag grejerna igen och flyttar 65 mil ner i landet.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till gumman med ditt beslut. Det blir nog riktigt bra att få komma iväg ett tag. Ljusdal och Bollnäs finns alltid kvar om du får hemlängtan.

Puss älskar dig!

2011-08-29 @ 18:24:11
Postat av: Madelene

Egoistisk som jag är tycker jag att du ska stanna hemma! Moster Mikaela ska ju vara den första på bb att hålla i mitt lilla barn! <3 I need you!

2011-08-30 @ 21:05:07
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Mamma

När kommer du att flytta till Trollhättan?

2011-08-31 @ 15:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0