17:06

Ganska skön dag jag haft idag. Börjar med servering av frukost sen städa familjens hus men efter det stack jag och Lea ner till stranden, solat och badat fram till 16:00 idag och det är helt ok att ta betalt för liknande dagar tycker jag. Lärde henne att simma (äntligen, hon är ju faktiskt 7) men så går det när man har upptagna föräldrar, men nu är hela familjen glad över det och det är jag med, tjejen som lärde Lea att simma.... nu kan hon omöjligt glömma bort mig?

Lea kommer jag att sakna, gråta floder över helt enkelt. Ska nog sno med henne till Sverige och låtsas att hon är mitt barn. Hon har ju sagt att jag är snäll och så, så kanske jag får med henne hem? Färga hennes hår brunt och döpa om henne till Ebba och det fina med det hela är att hon redan dansar balett. Men nu släpper jag det och tuggar lite stimorol fusion och tar ett glas pepsi, eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0