17:47

Finn fem fel:

- Jag är så där döhungrig eftersom jag varit för lat hela dagen för att tillaga något att äta
- Kjetil kom just in till mitt lilla hus och säger "du måste jobba imorgon"
  (jag som planerat att åka till Maria ikväll och leva mitt norska liv tillsammans med henne
  och detta betyder att jag sitter kvar på min ö denna fredagskväll)
- Äntligen lite second hand besök imorgon
- Dom har lagat middag i flera timmar nu, det vrider till i magen snart
- Det regnar tusen meter i sekunden utanför fönstret
- När jag kommer hem till Sverige ska jag joina konsumentsamhället (HTC, eller iphone?)
- Jag har blivit förälskad i HM's höstsortiment
- Slut på pepsi max
- Fint folk väntar på mig hemma i Sverige, 30 dagar har blivit 26.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0