18:35

Stod och rensade rabatterna när jag längre inte kunde brottas med huvudvärken och fick svar på den kroniska känslan då det visade sig vara feber, underbart på ett vis sämre på ett annat. Bra pga att jag fick den sömn jag i tidigare inlägg klagat över och sämre på det vis att ja, hur kul känns feber? Fast jag är nog en typisk "eh" tjej då jag har tränat med feber och marscherat i luftrörskatarr och det är nu jag ger mig själv en high five i luften över hur jävla awesome man kan få vara.
Regnet och åskan är ute på Nesodden idag också men detta inträffa inte förens em för innan det glassade solen över mig och rabatterna, samt alla äckliga genomskinliga myror som lever runt om här, äckliga flockdjur. Kanske något att sätta tänderna i Häggis?

Förresten förklarade Lea för mig idag att det är helt OK för mig att gå och dö då min syster för mina släktgener vidare. Eftersom hon har fått barn och väntar ett till så behövs inte jag till släktträdet menar hon, fint hur barn tänker och skumt att hon tycker att det var min endaste uppgift i livet - fortplantning?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, barn! :)

Mina barn behöver snygga kusiner, hälsa Lea det ;)

2011-08-09 @ 22:13:22
URL: http://maddeluttten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0