20:36

Min första sjukdag: NOT SO FUN. Finns inget att göra när man är sjuk, man är seg och på dåligt humör. Dålig aptit har man också men man prioriterar goda saker så idag har jag ätit mariekex, torrt och gott. Känns weird att inte träna efter dock och med det sagt drog det nog i många människors mungipor men jag har lovat en fin vän att sluta bry mig om van ni säger och tadaaaah.... NO WORRIES! Nu har jag äntligen fått ner femte säsongen av den serien jag aldrig kommer erkänna för omvärlden att jag gillar, så nu över till vlc igen. Sköt om er, jag ska fortsätta dö i min soffa.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Desperate housewives? ;)

2011-08-10 @ 22:37:26
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0