21:46

Vad jag skulle ha gjort med mitt hår om jag fick fingrarna ur arslet någon gång:

Först och främst så skulle jag lockpermanenta det så jag slipper tova sönder det var och varannan dag, jag vill ha stort och yvigt hår som gör så att det ser ut som jag just har vaknat. Sen skulle jag klippa det, klippa av flera längder! Mitt hår går nu nästan ner till svanken, men jag vill ha en gnutta längre än axellångt hår. Sen så ja jag är helt såld på stort yvigt hår som i mitten är delad utav en bena, lättare sagt en mittbena. Det är vad jag skulle ha gjort och en dag ska göra! För nu är det tråkigt, tungt och alldeles för Larsson. Kanske det ska vara så att "ny stad, ny frisyr"? Give me Carrie's hairday.

   

Kommentarer
Postat av: I JUST CAME TO SAY HELLO!

- have a nice day!

2011-08-23 @ 20:31:56
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0