23:17

Hm... och andra sådana suckande ord, det pryder.

Trodde liksom aldrig att det skulle bli så här svårt att bestämma sig, och folk säger att det inte finns jobb och sitter arbetslösa i förruttnade Ljusdal. Jag njuter samtidigt som jag gruvar mig över att ta ett beslut, vill ju gärna ha chokladpudding och sånt men samtidigt vill jag ha andra saker som kickar igång min sockernivå. FAN vad jag älskar att skriva otydligt, vad funken menar hon?

Sak samma, astråkig dag idag men den var samtidigt ganska OK. Jag och Lea låg nere i badstugan och läste i timmar, badade i stormen och kollade sedan på Tom & Jerry. Efter middagen slutade jag och jag drog mina ben till butiken och inhandlade vaniljglass, jag brukar inte äta vaniljglass när jag väl ska äta glass men ikväll kändes det gott i magen. Kollat på desperata hemmafruar och snackat goja med en gammal god vän med det där efternamnet som tog mig år att få riktig kläm på - Schulz. Han kan idag utses som my saviour btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0