07:57

Urrhg. Satan i gatan. Blä & fy. Idag är jag fortsatt sjuk, men det går ok när jag fortfarande ligger raklång som jag så praktiskt gör nu och kanske känns det så där helt okej eftersom jag inte längre minns hur många febernedsättande piller jag ätit, nätterna är alltid ren pest. Stod i alla fall upp denna morgon för att laga frukost till barnen och matlådan till August, kan ju inte riktigt lämna dom helt i sticket? Efter det gjorde jag något jag aldrig gjort i hela mitt liv (bortsett från skolan det vill säga.) Jag sjukanmälde mig, inte en enda gång sen jag började arbeta har jag gjort det, inte en gång på 5år. Men att städa, hoppa och leka med barn kändes inte så aktuellt med feber, hade gått om jag fortfarande satt i den där perstsmittade stolen i centrala Ljusdal. Eh jag har kanske gjort värre saker än just det?

   
Kollade på filmen Yrrol igår, såg den ofta när jag var mindre men då fattade jag nog inte ironin med allt i filmen så nu, kanske 11 år senare ser jag den igen och jag skrattade så jag började gråta, vilken kolossalt genomtänkt film. Svenskar kunde det där förr på 90-talet men nu spårar vi som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0