19:29

AAAAH, just genomlidit min första telefonintervju och fysatan vad jag hatar pressen man hamnar under per automatik när någon kille (som btw har världens försäljarröst) säger "Hej jag heter... och ringer från... och jag ringer av den anledning att jag och mitt företag är intresserad av att anställa dig. Denna intervju kan ta allt mellan 2 och 30 minuter beroende på hur du sköter dig..... (dam dam daaam) Jag vill nu att du säger tre bra egenskaper med dig själv" Herregud tänkte jag, jag kan nog inte så många bra egenskaper gällande mig själv. Samtalet flöt på fylld av jobbiga frågor, jag som blev bedd att sitta still kunde inte det och detta trots min feber. Vi skoja så där fint som man ska göra, jag funderade länge över hur gammal han var och fy satan så charmig tänkte jag tills jag kom på att "Daaah, han är ju en telefonförsäljare, man måste låta så då." Han tacka för sig själv och avsluta med det jobbigaste han kunde göra, anus. Han sa "Nu innan vi lägger på vill jag att du ska säga något, VAD SOM HELST, ren fakta, välj vad du vill så länge det chockerar mig. Du får 20 sekunder på dig, kör..."

Ja, jag fixa det det gjorde jag men det tog kanske minst 7 sekunder för mig att komma på något som skulle kunna få tyst på honom, fyfan. Innan han la på sa han även att vi hade snackat i 36 minuter, var stolt. Hm sa jag, likt ett mummeldjur. Så nu måste jag verkligen bestämma mig, vad fan ska jag göra efter 30/8 då jag på ett vis kommer till att bli arbetslös. Tar jag Spanien ska jag vara där den 4/9, känns halvkul att åka ensam igen, kan någon vara så snäll och följa med till Gran Canaria?

Kommentarer
Postat av: Frida

Va roligt med Spanien, de klart att du ska satsa på de! :p Hoppas du ha de gött, och inte jobbar ihjäl dej ! Kram

2011-08-13 @ 16:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0