09:05

Vaknar av att en av Maria's katter slickar mig på lilltån, lagom tid och allt då jag tror att klockan var 07:23. Fast med andra ord klassas det som sovmorgon här i Norge. Hade i vilket fall en trevlig kväll igår tills pulsen skena iväg och oppdraget ble avsluttet, hem åker vi med taxi för 500 nok för att inta medicin. Kvällen tillbringades i alla fall fram tills dess på gaybaren Elskling där vi dansade skorna av oss - det føltes herlig! Det var jag, Beatrice, Maria, Sandra, Jonas och Niklas som dansade bland heliga gayvibbar och kännetecken, Niklas went all in och försökte komma nära inpå en manlig strippa men sen kom Jonas och "förstörde" för saken var den att dom två hade ett vad, fick Niklas en kille skulle han även få 500kr.

Och som vanligt så regnar det i Norge men jag hoppas att det inte förstör dagens planer då vi ska kolla in
"RED BULL FLUGTAG" nere vid Operahuset inne i Oslo. Innan det ska jag försöka få med mig mina kompanjoner på museum, men alla sover fortfarande så vi får se hur detta går.

Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! :) dags för dagens blogg hos mig, så kika in och anmäl din fina blogg! Tävlingen avslutas på måndag kväll och vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare! :) kramis



http://saramagdalena.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-anmal-er-har-avslutas-mandag.html#comment

2011-08-28 @ 15:38:02
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Emma

Tips istället för en manlig strippa: http://slaventommy.blogspot.com

2011-08-29 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0