09:21

och som vanligt blir det en kort förklaring om vad helgen bjudit på, samma sak varje söndag...

fredag: tidigt träningspass, frugan kommer på besök efter. hon drar med mig ner till strandgatan som är ett café samt pub. hört av alla att det skulle vara väldigt trivsamt men av någon anledning har jag inte hunnnit mig dit men i fredags så! Kvällen bjöd (BOKSTAVLIGEN) på nachos av håkansson sen nattklubbs-jobb. väldigt behagligt och lättsamt och det är skönt ibland. slutar strax efter kl 2 och inser att jag blivit utelåst, igen. men tack vara fin-fina josefin fick jag sova någon timme den natten ändå då hon tog mig under sina vingar och parkera mig i hennes gudomliga omtalade trollhättasoffa.

lördag: slut som artist men upp tidigt skulle jag eftersom jag skulle till ullared med håkansson och hans mamma. eftersom det var min andra gång där tänkte jag att det skulle gå liiite enklare. sist fick jag en sån chock så jag börja frysa och blev sjuk! klara mig rätt så bra men jag förstår inte dom som är där ofta alltså. kommer hem igen vid 21, slänger i mig mat och sticker till jobbet timmen efter. likt varje lördag exploderar folkmassan och det är folk tamefan övarallt, massa jobb och stress och mina fötter var ju redan ganska slut. somnade fint när jag äntligen var hemma.

idag ska det bli tvättning, julklappshandling, julmarknad, bak hos familjen håkansson och för att avsluta denna fartfyllda helg hyr jag och min fina pojkvän film och dör lagom fint i soffan ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0