10:12

Vilken julafton, allt som jag behövde fick jag och jag känner det värt att poängtera ut att INGEN önskelista skrevs för det är jag lite för stor för känner jag (bara sanna och madelene som gör så?) haha stygg syster. Mjölkskummare, pengar, onepiece, pyjamas och stickade sockar och allt annat kom som ett stort jävla plus! Morgonen spenderades hemma hos pappa och ulrica som alltid, farfar och ulla var närvarande också. Sista avsnittet av julkalendern upplevdes av alla oss barn under frukoststunden och sen kom tomten.

Drog senare till mormor och morfar för att säga hej, där trivs jag gott och hann även boka in en middagsdejt innan det bar iväg hem till mamma och janne i vallsta. Där fick jag turen att träffa tomten IGEN och snäll hade jag även varit denna gång, helt förträffligt och passande. Julmiddag, julgodis och massa cola zero då julmusten viks åt sidan för min del. Kvällen blev en hitt då jag, madelene, mamma och jimmy satt och spela universums mest tankekrävande kortspel... tog timmar att spela klart. Men nu sitter jag hemma i mammas kök, dricker latte latte macchiato från hennes tassimomaskin och en sån ska bli min nästa uppgift att bocka av - köpa en tassimo!

Kommentarer
Postat av: Madelene

HAHA!

Min önskelista är mest riktad mot Jimmy! :p

Älskar bilden på Vincent, vad liten han var <3

2011-12-27 @ 14:26:05
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Mamma

JaHa! Då kan du bocka av inköp av Tassimo maskinen då! :-) Puss älskling!

2011-12-27 @ 20:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0