12:57

Dagens träningsvärk är inte att leka med, trött gör den mig rent ut sagt. Spenderat tid med Johanna på Meza och nu är jag hemma hos Kristofer (tooomt på honom dock) ska laga lite mat och sedan, tro det eller ej, dra och träna... Mest för Olivias skull men egentligen vill jag bara sova bort denna värk. 

Igår blev det inte riktigt som planerat, tjejkvällen gick jag back på då istället Robin dök upp här hos Kristofer och jag var nöjd som ett barn på julafton, sen kom Johanna och vi drog till mejeriet vilket är ett centralt fik här i Trollhättan och jag lovar, ett mysigare ställe har jag inte fått ta del utav tidigare. Väl där nere kommer även Simon och Josef och vi hänger till cirkus 20:00. Senare på kvällen hade jag lite egen tid tillsammans med frugan, jag hjärtar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0