13:10



1.
Ibland "glömmer" jag äta middag och tröstar mig med andra saker som är godare än mat, typ:
nötter, glass, pepsi max, frukt samt lussebullar.

2. Jag är läskigt kär i Kristofer, så kär så jag en gång sa att jag önskar att vi kunde sätta oss fast i ett
kardborreband så att vi på så vis alltid skulle kunna vara med varandra (haha)

3. Det roligaste jag vet att göra på mitt jobb är att plocka disk, jag är fullständigt seriös.
Visst blir jag inte ledsen när jag står bakom baren heller men som diskplockare är man mitt i festen.

4. Jag har aldrig trivs så väldigt bra tillsammans med tjejer men här nere älskar jag alla kvinnor.

5.
Folk tror inte att jag äter onyttiga saker med tro mig, det är jag kung på.
favoriter: choklad, vatten oboy, skumtomtar (nyfunnen favorit) kexchoklad, fizzy bubbelflaskor.

6. Förr ogillade jag att folk hade en one piece men nu har jag sett till att önska mig en i julklapp.
Kristofer ogillar dock idén på mig och en one piece men jag har lovat att bara ha den inne och hemma.

Kommentarer
Postat av: Sara

de syns att du hoppar över mat för du e ju så smal.

2011-12-11 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0