13:39


Jag vet inte hur, men jag kan tänka mig. Ulrica har spelat denna skiva de senaste jularna hemma på min gata i stan. När hon julbakar, julstädar, julmyser med adventljusen och allt juligt ni kan tänka er. Så denna skiva har jag spelat flitigt på spotify och kristofer suckar lite varje gång. Under alla våra bak här i trollhättan har jöback stämt in med sin fina stämma och jag känner mig lite närmre hem. Nej jag önskar faktiskt jag fick vara hemma nu trots att kristofer och alla andra har lyckats fått mig i bra julstämning. Han och jag som kollar på sunes jul innan han åker ut på jobb, eldar vårat "räkna-ner-dagarna-ljus" och varje kväll blir det Tjuvarnas jul, mysigt och väldigt trivsamt men hälsingland har något som inte dom har här nere och det är familjen Trosälla kring juletider.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Ja julstämningen är aldrig så hög som just där! <3

2011-12-07 @ 15:37:02
URL: http://maddeluttten.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Blir lite "fattigare" i år, fattas några stycken, Linn jobbar hela julen oxå....

2011-12-07 @ 19:57:05
Postat av: Sanna

Ja, du borde vara hemma med oss :(

2011-12-07 @ 21:22:36
Postat av: Emma

Det är ok att länkta hem, att vara svag fast man är stark!!

2011-12-09 @ 05:19:46
URL: http://tussilagoo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0